۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴

بازسازی اورشلیم و بیت‌المقدس در "رویای آبی"/ موساد ماموران حفاظتی ایران را می‌دزدد

بازسازی اورشلیم و بیت‌المقدس در "رویای آبی"/ موساد ماموران حفاظتی ایران را می‌دزدد

نویسنده بازی "رویای آبی 1" با اشاره به داستان آن درباره پروژه هسته‌ای ایران بیان کرد که ساخت این پروژه تا 17 ماه دیگر به اتمام می‌رسد و تاکنون 20 میلیون برای آن هزینه شده است.

مهدی سامنی درباره پروژه بازی رایانه‌ای "رویای آبی 1" به کارگردانی میلاد دشتی که در موسسه استودیو نشانه در حال تولید است به خبرنگار مهر گفت: این پروژه با موضوع کلی ایران و رژیم غاصب صهیونیستی است از یک سال پیش در مرحله پیش‌تولید بود و از یک ماه پیش تولید آن آغاز شده و تا الان 15 درصد کار پیش رفته است.

وی ادامه داد: این پروژه تا حدی به خاطر کمبودهای مالی به تعویق افتاد و اکنون پیش‌بینی شده است که تا 17 ماه آینده به اتمام برسد. ما تاکنون پروژه را به صورت شخصی پیشرفت داده ایم و حدود 20 میلیون تومان هزینه کردیم و حالا قرار است حدود 150 میلیون تومان به ما بدهند.

سامنی درباره داستان این بازی بیان کرد: این بازی درباره پروژه هسته‌ای ایران است. دو نفر از کاراکترهای این پروژه که در بخش حفاظتی مجموعه سازمان هسته‌ای ایران کار می‌کنند در یک سفر زیارتی توسط موساد دزدیده می شوند و بعد اتفاقاتی در طول این بازی می‌افتد که آن را جذاب می‌کند.  

وی با اشاره به تجهیزاتی که برای ساخت این بازی در اختیار دارد، اظهار کرد: برای ساخت این بازی اگر قرار بود موتور اصلی یو دی کی را بخریم حدود یک میلیون دلار می‌شد با این حال ما دیدیم که همین موتور هم ظرفیت های بصری بالایی دارد.

نویسنده بازی "رویای آبی 1" با بیان اینکه برای تحقیق این پروژه حدود 6 ماه وقت صرف شده است، افزود: ما حدود 6 ماه با کارشناسان نظامی و کارشناسانی در زمینه ساخت این انیمیشن‌ها گفتگو کردیم و فکر می کنم داستان جذابیت بالایی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کار از انیمیشن هایی چون "بتلفیلد" هم بهتر است چون در آن فقط چند المان طراحی شده بود اما ما برای این کار بخش هایی از اورشلیم و بیت المقدس را با استفاده از عکس های گوگل بازسازی کردیم و اینها جلوه هایی واقعی برای مخاطبان خواهند داشت.

کد خبر 2186074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha